• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kopieer Cellen in vaste waardes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waterval

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Hoi,

Ik heb een bestand en waar auokosten per maand worden bijgehouden nu met de overgang naar 2010 moet ik alleen de laatste 3 maanden van 2009 overhouden en kopieren naar vaste waardes, omdat er fomules in zitten die per rij naar elkaar verwijzen. Dit is per auto zo. Nu ben ik op zoek naar iets dat mij daarbij kan helpen. Ik heb namelijk iets meer dan 450 auto's.

Gr Jac

Ja, maar nu iets makelijker, er zitten namelijk steeds regels tussen die eruit moeten.

Alle regels met waarde 2009 10, 2009 11en 2009 12 moeten vaste waardes worden, deze zijn nu nog gebasseerd op fomules.

Klopt maar als je meer dan 450 auto's hebt en elke auto heeft 12 rijen, waarvan je de laatste 3 rijen als vaste waarde wil zetten, en daarna moeten er nog 12 rijen bij voor 2010 dan ben je nog wel even zoet. vandaar mijn vraag.

Klopt maar als je meer dan 450 auto's hebt en elke auto heeft 12 rijen, waarvan je de laatste 3 rijen als vaste waarde wil zetten, en daarna moeten er nog 12 rijen bij voor 2010 dan ben je nog wel even zoet. vandaar mijn vraag.

Tja, ik ken het origineel niet natuurlijk, maar het lijkt me toch echt dmv sorteren selecteren knippen en plakken met een paar handelingen te kunnen.

dat gaat niet lukken ivm de vele formules. Is er een macro te schrijven die de geselecteerde regels kopieeerd als vaste waardes?

Als je 450 auto's hebt heb je waarschijnlijk ook de pecunia om dat tegen een redelijke vergoeding te laten programmeren.

Laatst bewerkt:
dat gaat niet lukken ivm de vele formules. Is er een macro te schrijven die de geselecteerde regels kopieeerd als vaste waardes?

Sorry hoor, maar dat snap ik echt niet, wat maakt het aantal formules nou uit ?
Al zijn het er 10.000 danog kan je ze met een paar handelingen allemaal kopieren en plakken waar je maar wil, met of zonder formules

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan