Kopieeren naar DVD schrijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo,

Ik heb een vraagje.

Voorheen kon ik bestanden bestanden rechtstreeks naar mijn DVD writer kopieren, om daarna naar mijn DVD-WRITER te gaan en ze te branden.

Even voor de duidelijkheid. Ik klikte het bestand aan met mijn rechtermuisknop > Kopieren naar > DVD WRITER.

Alleen staat die nu niet meer bij KOPIEREN NAAR.

Iemand die weet hoe ik dit zo krijg dat ik dat wel kan doen? Kan het misschien komen omdat ik Nero op mijn computer heb staan? Of heeft dit er niks mee te maken?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

ik heb nero en toch staat mijn brander er

wordt de brander wel goed herkent?

kijk in deze computer of hij aangegeven wordt als gewone dvd/cd speler of een dvd/cd-r/rw
als hij aangegeven staat als brander probeer ff om een bestandje er op te slepen

greets

Dubbelklik op het pictogram van Deze computer, rechtsklik op het pictogram van je DVD-brander, kies vervolgends Eigenschappen en klik daarna op de tab Opnemen.
Zet een vinkje voor de regel "Op dit station mogen opnames op CD worden gemaakt".
Geef daaronder een station aan voor tijdelijke bestanden en klik op Toepassen, dan OK.
Als het goed is staat de brander nu wel weer in het submenu van Kopieeren naar....

Dubbelklik op het pictogram van Deze computer, rechtsklik op het pictogram van je DVD-brander, kies vervolgends Eigenschappen en klik daarna op de tab Opnemen.
Zet een vinkje voor de regel "Op dit station mogen opnames op CD worden gemaakt".
Geef daaronder een station aan voor tijdelijke bestanden en klik op Toepassen, dan OK.
Als het goed is staat de brander nu wel weer in het submenu van Kopieeren naar....

Nou dit stond al aan!
Ik heb hem even uit gezet en weer aan!

Maar dat werkt dus niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan