Kopieeren naar e-mailontvanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdVice

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Berichten
217
Als ik in Verkenner een document wil kopieeren naar e-mailontvanger (rechtermuisknop-menu) wordt een nieuw bericht in Outlook geopend terwijl Outlook Express mijn emailprogramma is. Hoe kan ik XP zodanig aanpassen dat voortaan OE wordt geopend i.p.v. Outlook?
 
probeer eens wat er gebeurt als je in internet explorer kiest voor extra/internet-opties en op het tbablad programma's je email programma aanpast naar OE.
 
Als je beide geinstalleerd hebt staan zou ik oe als standaard emailclient instellen.
Alles verloopt dan via oe.
 
Lijkt logisch. Echter, de instellingsmogelijkheid in OE is grijs en kan niet worden gewijzigd.
 
Indien je de M$ office CD hebt dan kan je office er eens vanaf gooien en dan bij de nieuwe installatie voor aangepaste installatie kiezen en Outlook uitvinken dan word deze niet geínstalleerd. :)

Het kan ook zijn dat je gewoon even een Office update moet ophalen http://office.microsoft.com/officeupdate/mainCatalog.aspx
En dat hij dat foutje dan repareerd en bij het openen van outlook express weer vraagt of je die als standaard wil instellen..
:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan