Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen als backup... Je mag met de kopie niet het spel op een andere pc installeren (ookal is die pc van jezelf)Geplaatst door leandrosvw
maar er vanuitgaande dat je legaal een kopie maakt voor eigen gebruik kan je eens CloneCD of Alcohol 120% bekijken![]()
Geplaatst door lie
Kan je me aub eens zeggen hoe ik alcohol moet instellen om die cdrom 's te kunnen kopieren?Ik probeerde clone cd.. de cdroms zijn gekopieerd ... de instal cd doet het , maar de play cd wil niet beginnen spelen !
Geplaatst door hehe
Alcohol is ook mooi maar niet gebruikersvriendelijk dus arvan uitgaande dat je een beetje beginner bent clonecd en nero vanaf versie 5.9 is de betere.
suc6
H
Geplaatst door tazman
zelfs voor alcohol is er een plugin van clonyxxl alcholer genaamt doet het zelfde als clonyxxl maar dan instellingen voor alcool maken.
Volgens mij kan Plextor RAW-mode branden.Geplaatst door btl-member
Voor cloneCD heb je een brander nodig die in RAW-mode kan branden.
Geplaatst door lie
Dat lukt met geen enkel programma.Niet Nero en niet Eaasy cd creator.
Ik heb het spel Medal of honor dat ik wil kopieeren zodat mijn kinderen het alle twee zouden kunnen spelen op hun eigen pc!
Moet ik nu echt twee keer hetzelfde spel kopen?
Geplaatst door Bennie
Op de keper beschouwd moet voor elke PC waarop het spel gespeeld wordt een aparte licentie worden gekocht.
Groetjes,
Bennie
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.