kopieeren spellekes

• Onderwerp starter Onderwerp starter lie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lie

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2003
Kan iemand me zeggen welk een programma goed is om met win . XP pc games te kopieeren??

Ehm, het is natuurlijk niet de bedoeling illegaal te gaan kopieren maar er vanuitgaande dat je legaal een kopie maakt voor eigen gebruik kan je eens CloneCD of Alcohol 120% bekijken ;)

Geplaatst door leandrosvw
maar er vanuitgaande dat je legaal een kopie maakt voor eigen gebruik kan je eens CloneCD of Alcohol 120% bekijken ;)
Alleen als backup... Je mag met de kopie niet het spel op een andere pc installeren (ookal is die pc van jezelf)

Maar CloneCD werkt idd prima. Maar je kunt ook gewoon kopietjes maken met Easycdcreator en Nero ed. Kijk voor nog meer namen van brandprogramma's eens hier:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=122353

kopieeren MOHAA

Dat lukt met geen enkel programma.Niet Nero en niet Eaasy cd creator.
Ik heb het spel Medal of honor dat ik wil kopieeren zodat mijn kinderen het alle twee zouden kunnen spelen op hun eigen pc!
Moet ik nu echt twee keer hetzelfde spel kopen?

Lie,

Met clone cd of Alcohol 120% moet het toch eigenlijk wel lukken, mij tenminste wel....
Als je er eerst een image van laat maken gaat het kopieren meestal het beste.

Heb je overigens een van deze twee programma's al geprobeerd?

Remy

Kan je me aub eens zeggen hoe ik alcohol moet instellen om die cdrom 's te kunnen kopieren?Ik probeerde clone cd.. de cdroms zijn gekopieerd ... de instal cd doet het , maar de play cd wil niet beginnen spelen !

Anders moet je gewoon met bijvoorbeeld blindwrite een image maken en dan branden.
BTW: Wat voor brander heb je?

Geplaatst door lie
Kan je me aub eens zeggen hoe ik alcohol moet instellen om die cdrom 's te kunnen kopieren?Ik probeerde clone cd.. de cdroms zijn gekopieerd ... de instal cd doet het , maar de play cd wil niet beginnen spelen !

je zult eerst moeten weten wat en welke beveiliging er op de cd zit.
aan de hand daarvan kun je clone cd instellen.
of ga eens op zoek met google naar clonyxxl dit is een programma waarmee je de cd kan scannen en zo kijken welke beveiliging er in zit.

plexwriter bedoel je...das prima....

Wat tasman zegt. Neem clonecd en clonyxxl altijd prijs.
Alcohol is ook mooi maar niet gebruikersvriendelijk dus arvan uitgaande dat je een beetje beginner bent clonecd en nero vanaf versie 5.9 is de betere.

suc6
H

Voor cloneCD heb je een brander nodig die in RAW-mode kan branden. IK weet niet zeker of dat bij jouw brander het geval is.

Geplaatst door hehe

Alcohol is ook mooi maar niet gebruikersvriendelijk dus arvan uitgaande dat je een beetje beginner bent clonecd en nero vanaf versie 5.9 is de betere.

suc6
H

zelfs voor alcohol is er een plugin van clonyxxl alcholer genaamt doet het zelfde als clonyxxl maar dan instellingen voor alcool maken.

Geplaatst door tazman

zelfs voor alcohol is er een plugin van clonyxxl alcholer genaamt doet het zelfde als clonyxxl maar dan instellingen voor alcool maken.

hey thnx...die ga ik zoeken.
Je blijft leren hier ;-)

Geplaatst door btl-member
Voor cloneCD heb je een brander nodig die in RAW-mode kan branden.
Volgens mij kan Plextor RAW-mode branden.
Ik heb zelf de Plextor 24/10/40A en kan alles branden met Clonecd, Nero, Alcohol 120%.

Je kunt ook een no-cd crack gebruiken, dan hoef je de cd ook niet te branden.

Re: kopieeren MOHAA

Geplaatst door lie
Dat lukt met geen enkel programma.Niet Nero en niet Eaasy cd creator.
Ik heb het spel Medal of honor dat ik wil kopieeren zodat mijn kinderen het alle twee zouden kunnen spelen op hun eigen pc!
Moet ik nu echt twee keer hetzelfde spel kopen?

Op de keper beschouwd moet voor elke PC waarop het spel gespeeld wordt een aparte licentie worden gekocht.

Groetjes,
Bennie

Re: Re: kopieeren MOHAA

Geplaatst door Bennie

Op de keper beschouwd moet voor elke PC waarop het spel gespeeld wordt een aparte licentie worden gekocht.

Groetjes,
Bennie

lees onderstaande eens door ;)

Thuiskopiëren mag, maar er staat wel iets tegenover.

U mag best voor uzelf een kopie maken van die mooie cd die u van de buren heeft geleend. Ook even een film op de video zetten, omdat u niet de gelegenheid heeft om op het moment van uitzending te kijken is geen enkel probleem. Voorwaarde is dat u die kopie voor uzelf maakt. Iemand anders opdracht geven om die cd te kopiëren mag weer niet. Ook als u de kopie wilt verkopen of verhuren heeft u eerst toestemming van de rechthebbenden nodig.

Voor de componisten, de muzikanten en de producenten is het minder aantrekkelijk, dat u die cd van de buren kopieert. Ook de acteurs en de filmproducent zien liever dat u in de bioscoop komt kijken, dan dat u hun werk op video of DVD vastlegt. Het gaat immers om hun dagelijks brood. Als de rechthebbenden geen redelijke vergoeding meer krijgen voor hun artistieke prestaties, dan houdt het snel op.

Om deze reden, bestaat er sinds 1991 een Thuiskopievergoedingsregeling. Voor elke cd-r of blanco videoband die u koopt betaalt u een bescheiden vergoeding die bestemd is voor die muzikanten en acteurs. Stichting de Thuiskopie is aangewezen om die vergoeding te incasseren en te verdelen onder de auteursrechthebbenden. En zo houdt u de vrijheid om die kopie voor uzelf te maken, en staat er toch voor de rechthebbenden iets tegenover.

bron *** hier ***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan