'kopieerfout'

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeorgetteS

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
233
Ik probeer een zelf in elkaar gezette vakantieDVD te kopiëren via Nero. Als ik de DVD echter in de laptop doe en ik druk op kopiëren, spuugt ie de dvd na een tijdje uit en zegt hij 'kopiëerfout'. Iemand enig idee hoe dit kan en of ik dit kan verhelpen?

Groetjes
Georgette
 
:D Ach weer iets met Nero ....:( probeer maar ( en zomaar :D ) eens met Ashampoo die DVD-tje kopieren ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Daarmee doet ie het ook niet. Er staat dat ik moet controleren of de schijf beschermd is tegen kopiëren? Kan ik dat doen met een programma?
 
:D Ach zo oke ... kijk die heb je eerst niet genoemd ..:( ..in dit geval met ''DVDFab 8 '' en ''DVDneXtCOPY neXtTech '' >> en/of DVDFabPlatinum, ..... het kopiëren lukken moet ! :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ja bij Nero zei die dat niet en nu bij Ashampoo weer wel. Maar ik ga het nu met die andere proberen. Dank je wel in ieder geval al vast!
 
Het is helaas nog altijd niet gelukt. Met alle drie de programma's niet. Is er een mogelijkheid dat er een bescherming op zit die ik niet weg kan nemen?
 
:D Eerst zeg je dat die jouw eigen vakantie DVD is en dan later zeg je dat die jouw eigen DVD ( ? :( ) beveiligt is tegen kopiëren :D en dat kan gewoon NOOIT, :)
die programmaatjes kunnen ze wel ! alles wat je bij kopiëren of voor kopiëren wenst, maar je doet iets of wat verkeerd of je niet weet hoe je moet doen , of zit er adertje eronder en je aanleren of uit iemand eruit halen wil hoe je een beveiligt DVD kopiëren kan ...:D ?? ( Ben je Alberto ?? :( ) :p
 
Laatst bewerkt:
Met 'zelf in elkaar gezette vakantie DVD' bedoelde ik te zeggen dat het eigen materiaal is (en dus geen illegale kopie ofzo). Een vriend van een vriendin heeft de film ge-edit en ik heb het DVDtje gekregen om voor mijn vriendinnen te kopiëren. Ik heb de bestanden dus niet zélf op DVD gezet. Ook bij DVDFab zegt ie letterlijk: "Fout bij het lezen! Kies wat er moet gebeuren?" Ik heb in het verleden ook wel dvdtjes gebrand enzo, maar ik snap niet waarom het nu niet lukt. Er zitten ook geen krassen op de oorspronkelijke dvd ofzo. En ik hoopte dat iemand dit probleem misschien kende. Vandaar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan