Kopieren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nebelwerfer

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2003
hallo

als ik een dvdtje wil kopieren naar de hdd, met het programma dvd shrink
floept op een gegeven moment als hij bezig is naar een zwart scherm. En het groene lampje wordt oranje. HIj reageert nergens meer op. En kan alleen resetten.

Dus je PC loopt vast.

Wordt hij te warm?

Zit er veel stof op je Fans?

ja het probleem duurt zich al heelang voort. Ik heb windows er ook al opnieuw op gedaan maar dat kon niet baten. Ik zal morgen dat programma instaleren en even kijken of de temperatuur fors oploopt. Wat zal ik daar dan tegen kunnen doen?

het heeft absoluut niks te maken met de temperatuur. IK heb mbm 5 geinstaleerd. En net deed ik een dvd in de dvd-rom/brander en 5 seconden later floep, zwart scherm groenlampje werd oranje. En de temperatuur bleef gewoon laag. Ik deed niks. alleen maar de dvd erin en wachten totdat er wat op het scherm kwam. Maar niks

Kabel aansluiting van de apparaten staat ook goed wat betreft Mast/Slave settings?

ik heb nu 1dvdrom/brander aangesloten. De ander heb ik de voedingstekker erafgehaald. En hij staat dus op slave waarmee ik wou kopieren.

ja ze kloppen
en krijg nu weer foutmelding met dvd shrink
fout in het i/o appartaat bij 85%

Nebelwerfer zei:
ja ze kloppen
en krijg nu weer foutmelding met dvd shrink
fout in het i/o appartaat bij 85%

Ben bang dat je brander niet jofel meer is.

Kan anders verder niets bedenken:o

Ik hoop eerder dat mijn brander kaduuk is dan men moederboard. Maar die is ook niet zo oud 5 maandjes pas. En die brander ca. 1,5 jaar. 8 speed maximaal.
Maar een fout in het i/o apparaat heeft dat te maken met de brander?

Nebelwerfer zei:
Ik hoop eerder dat mijn brander kaduuk is dan men moederboard. Maar die is ook niet zo oud 5 maandjes pas. En die brander ca. 1,5 jaar. 8 speed maximaal.
Maar een fout in het i/o apparaat heeft dat te maken met de brander?

Dat kan!
En als je op lage snelheid brandt?

Heb je een proc die gebruikt maakt van het terugschaken om energie te besparen? b.v. cool & quit van AMD of dat systeem van Intel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan