• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kopieren met vba alleen waarde lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samsung6713

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2019
Berichten
209
Goedemiddag,
ik heb onderstaande code om een dynamisch bereik te kopiëren van de ene werkmap naar de andere.
Code:
 Range(Worksheets("kopie klant").Range("B4"), Range("Q" & Rows.Count).End(xlUp)).SpecialCells(12).Copy _
    Workbooks.Open("C:\Users\****\Dropbox\*******\02 ******\Productie delen\************") _
    .Worksheets("Productie").Range("A3")
    ActiveWorkbook.Close savechanges:=True

Deze code werkt prima, maar als ik alleen de waarden wil plakken op deze manier lukt het niet, ik krijg dan Compileerfout: Verwacht Instructie-einde

Code:
 Range(Worksheets("kopie klant").Range("B4"), Range("Q" & Rows.Count).End(xlUp)).SpecialCells(12).Copy _
    Workbooks.Open("C:\Users\****\Dropbox\*******\02 ******\Productie delen\************") _
    .Worksheets("Productie").Range("A3").PasteSpecial xlPastevalues
    ActiveWorkbook.Close savechanges:=True

Ook als ik het zo doe

Code:
 Range(Worksheets("kopie klant").Range("B4"), Range("Q" & Rows.Count).End(xlUp)).SpecialCells(12).Copy _
    Workbooks.Open("C:\Users\****\Dropbox\*******\02 ******\Productie delen\************") _
    .Worksheets("Productie").Range("A3").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
        :=False, Transpose:=False
    ActiveWorkbook.Close savechanges:=True


Wat doe ik fout?

Het gelijk zetten van de Value in plaats van kopieren lukt ook niet helaas.
 
je middenste kader, de copy en pastespecial, dat staat op 2 verschillende regels, dus die ".Copy _", daarvan moet de streepje weg.
Ik heb het niet geprobeerd, maar hoop dat het lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan