• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kopieren naar ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
Beste mensen,

Ik ben al een tijdje bezig met een macro op te nemen/zoeken. Tot op heden niet gelukt. Even in het kort wat ik wil dat de gegevens doen.

1. Nieuwe gegevens per rij invoeren via macro (werkt)
2. relevante rijen knippen naar tabblad aaa,bbb of ccc. Dit aantal verschilt per keer. (Dit doe ik door een 1 te zetten in een kolom en door een macro de data te filteren en deze rij dan te knippen naar ander tabblad.)
3. Een tabblad mailen naar iemand. (Ook gelukt)
4. De gemailde gegevens knippen naar laatste tabblad bezocht.

En bij stap 4 raak ik in de knoop. Het liefste deed ik stap 3 en 4 ineens maar dat is al niet gelukt. Toen nieuwe macro proberen op te nemen maar die kopieerd over de tekst of onnodig veel lege rijen. Ik krijg het maar nie voor elkaar om de gegevens netjes van boven naar beneden te knippen naar dat tabblad. Klinkt zo simpel en zal het ook wel zijn.. Maar ik hoop dat 1 van jullie er een slimme macro voor heeft.

Groeten,
Peter

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan