Hoi
Ik ben bezig met een database te maken. Ik ben absoluut niet bekend met macro's.
In een bestand genaamd "Data" wordt er informatie ingevuld. Deze informatie wil ik automatisch laten kopieeren naar een andere excel bestand "Database". De informatie moet gekopieerd worden als value en niet als link.
Elke keer als de data gekopieerd wordt moet dit in een rij naar beneden worden gekopieerd.
Dus er wordt informatie ingevuld in de "Data". Dan wil ik op run drukken van de macro en moet deze worden gekopieerd naar "database". De volgende dag wordt er andere informatie ingevuld in de "Data". Hierbij wordt weer op run gedrukt en dit moet worden gekopieerd naar "database", maar nu in een rij eronder.
Ik heb dit al gezocht via internet, maar ik kom er elke keer achter dat er met Active cell wordt gedaan. Dit wil ik niet.
Hoe ziet de formule eruit?
En is dit tevens ook mogelijk in Acces?
Ik kan het bestand hier niet bij zetten omdat de informatie betrouwbaar is.
Mvg,
Martijn Wismans
Ik ben bezig met een database te maken. Ik ben absoluut niet bekend met macro's.
In een bestand genaamd "Data" wordt er informatie ingevuld. Deze informatie wil ik automatisch laten kopieeren naar een andere excel bestand "Database". De informatie moet gekopieerd worden als value en niet als link.
Elke keer als de data gekopieerd wordt moet dit in een rij naar beneden worden gekopieerd.
Dus er wordt informatie ingevuld in de "Data". Dan wil ik op run drukken van de macro en moet deze worden gekopieerd naar "database". De volgende dag wordt er andere informatie ingevuld in de "Data". Hierbij wordt weer op run gedrukt en dit moet worden gekopieerd naar "database", maar nu in een rij eronder.
Ik heb dit al gezocht via internet, maar ik kom er elke keer achter dat er met Active cell wordt gedaan. Dit wil ik niet.
Hoe ziet de formule eruit?
En is dit tevens ook mogelijk in Acces?
Ik kan het bestand hier niet bij zetten omdat de informatie betrouwbaar is.
Mvg,
Martijn Wismans