kopieren naar

Status
Niet open voor verdere reacties.

glower

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2005
ik heb een probleem met branden naar cd of dvd.
als ik een bestand wil branden met rechter muisklik kopieren naar, staat mijn dvd en cd niet in die lijst ,discette station wel.
ze werken beide verder wel goed ,want met nero kan ik er wel gebruik van maken.dan kan ik er wel mee branden. mijn vraag is dan ook hoe krijg ik ze weer in de lijst. heb ze ook al verwijderd en opnieuw geinstaleerd,werkt ook niet. ik hoop dat iemand mij kan helpen.

alvast bedankt. glower

Laatst bewerkt:
naar se map "send to gaan"
rechtermuis,nieuw, snelkoppeling maken

het zou kunnen zijn sendto een verborgen map is
dan configuratie scherm,mapopties verborgen mappen weergeven

Geplaatst door ibiza
naar se map "send to gaan"
rechtermuis,nieuw, snelkoppeling maken

het zou kunnen zijn sendto een verborgen map is
dan configuratie scherm,mapopties verborgen mappen weergeven

oke .dat is goed gelukt, ze staan er weer in ,maar als ik ze nu wil gebruiken geeft hij steeds de zelfde fout, station is niet toegangkelijk,ik kan ze nu nog niet gebruiken.

daar ook een oplossing voor ,zou heel leuk zijn.

Dan zal het brandprogramma toch wel iets moeten hebben zoals incd of direct cd.
Ik weet niet welke Windows je hebt maar XP werkt niet goed met InCd.

Geplaatst door Elisa
Dan zal het brandprogramma toch wel iets moeten hebben zoals incd of direct cd.
Ik weet niet welke Windows je hebt maar XP werkt niet goed met InCd.

ik werk met xp ,had eerst alleen een cd brander en dvd speler,die werkten verder goed ,toen een dvd brander geplaatst en dvd speler eruit gehaald,in mijn lijst kopieren naar was alleen veranderd dat er nu een dvd brander aan wezig was ,dus het werkte goed, heb hem ook al gebruikt. maar nu is hij ineens zomaar verdwenen uit de lijst, heb ze er wel weer instaan maar geeft nu steeds een fout melding,wat jij typt zoals incd of direct cd ken ik niet ,weet niet wat je daar mee bedoeld.

glower...:o

Jij wil gegevens op een rewritable zetten zoals je vroeger gegevens naar de floppydrive kopieerde.
Daarvoor heb je een onderdeel nodig zoals InCd van Nero. Ik weet niet welke brandstofware jij gebruikt.
Typ die naam en daarachter direct cd of in cd eens in Google. Misschien vind je wat.

Geplaatst door Elisa
Jij wil gegevens op een rewritable zetten zoals je vroeger gegevens naar de floppydrive kopieerde.
Daarvoor heb je een onderdeel nodig zoals InCd van Nero. Ik weet niet welke brandstofware jij gebruikt.
Typ die naam en daarachter direct cd of in cd eens in Google. Misschien vind je wat.

ik wil gewoon iets kopieren met rechter muis klik en dan kopieren naar cd of dvd en dat lukt mij niet .nero heb ik er ook wel op staan ,maar ik heb nog avi bestanden die wil ik gewoon op een cd zetten ,dat wil niet met nero,daarom wil ik het zo doen ,voor een tijdje terug was dat ook geen probleem,maar zal eens kijken bij google of ik iets kan vinden.

alvast bedankt.

glower

Door jou besloot ik het bij mezelf eens te proberen en voordat ik het wist vlogen de bestanden over.
Moet dus kunnen werken met Nero.

Waarom zou het overzetten van een avi bestand niet kunnen lukken met Nero?
Je schrijft ze als gegevens weg (als tijdelijke opslag) of je brand er een videocd van. Ik doe niet anders.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Door jou besloot ik het bij mezelf eens te proberen en voordat ik het wist vlogen de bestanden over.
Moet dus kunnen werken met Nero.

Waarom zou het overzetten van een avi bestand niet kunnen lukken met Nero?
Je schrijft ze als gegevens weg (als tijdelijke opslag) of je brand er een videocd van. Ik doe niet anders.

als ik met nero een avi bestand wil branden gaat hij die omzetten en dat wil ik dus niet ,het moet gewoon avi bestand blijven. is dat mogelijk met nero?:confused:

want bij mij gaat hij die bestanden omzetten.

glower

Geplaatst door speedtouch
avi bestand als data kopieren :)

ik heb namelijk een div x speler kan ik die daar dan ook in afspelen? want dat is ook de bedoeling

glower

Ja volgens mij wel, kan het niet uitproberen ik heb geen divx speler ( standalone ) in de pc werkt het wel.

:thumb: ik wil jullie allemaal graag bedanken voor de tips . het is gelukkig weer voor mekaar ik moest namelijk ook aanvinken bij cd en dvd dat ik ze beschrijven mocht.:D

ook met nero weet ik nu dat ik avi als data kan branden.en het werkt zelfs in mijn divx speler.
zag het even niet meer zitten dus kunnen we heel blij zijn met z,n forum.

allemaal bedankt
groeten glower.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan