kopieren naar???

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
hoi all,

ik zou is graag willen weten of het mogelijk is van als je rechts klikt op een bestand kun je ook de optie "kopieren naar" kiezen en dan zie je de mappen zoals mijn documenten,e-mail ontvanger,bureaublad enz.
Maar is het mogelijk om daar zelf iets aan toe te voegen??
Zoals mijn afbeeldingen?
Je zal wel in het register moeten wezen denk ik.

ik hoor het wel
(heb Xp pro)
gr..

Ik denk zo. Verhaaltje op planet:

De lijst ‘Kopiëren naar’ wijzigen
Het snelmenu-item ‘Kopiëren naar’ (SendTo) gaan we als eerste aanpassen. Standaard aanwezig in dit item is onder meer 'Bureaublad (snelkoppeling maken)', 'Mijn documenten', 'Werkmap', en meestal je e-mailclient. Je kunt deze lijst zelf aanvullen of. Ga hiervoor naar Windows-verkenner naar de folder %system root%\Documents and Settings\username\SendTo (waarbij systemroot staat voor de schijf waarop Windows is geïnstalleerd en username staat voor je gebruikersnaam). Het enige wat je hoeft te doen, is vervolgens een snelkoppeling van het programma of folder naar de SendTo-folder slepen. Sleep bijvoorbeeld een snelkoppeling van Kladblok, een folder die je vaak gebruikt of je cd/dvd-writer naar SendTo. Kies rechtermuisknop / Kopiëren naar en je ziet het resultaat.

Let wel SendTo is een verborgen folder. Als je deze niet kunt vinden, dan moet je eerst je instellingen voor je Mapopties wijzigen. In de Verkenner kies je in het menu Extra / Mapopties het tabblad Weergave. Vervolgens selecteer je de optie: “Verborgen bestanden en folders weergeven”.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan