kopieren naar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
817
hallo, als ik in Vista op een map met rechts klik en kies Kopieren naar
mis ik de optie E-mail ontvanger, ik gebruikte deze optie in XP om fotos meteen via email te kunnen verzenden, ook was dan de mogelijkheid om deze te verkleinen,
maar nu zie ik dus niet in Vista E-mail ontvanger,
alleen Gecomprimeerde map/Documenten/Fax ontvanger/dvd-rw station
heb al in Help & ondersteuning gezocht, maar niets kunnen vinden,
 
Vreemd, bij mij is die optie gewoon aanwezig...

Iets raars uitgespookt met de computer? (on)bewust?
 
bij anderen is die optie ook,
heb niets uitgespookt !
kom er nu pas achter, dat die optie er niet is,
heb vista pas 14 dagen geinstalleerd
 
Daarom ook onbewust ;) (spyware of iets dergelijks, Vista is niet waterdicht). Het kan een registerwaarde zijn die verwijderd is, maar ik kan niets zeker zeggen.

Edit: Ik heb net een bericht gelezen van Harry Snor en hij raadde dit programmatje aan: http://www.majorgeeks.com/download5364.html. Het hersteld Vista. Misschien net datgeen dat je nodig hebt. Succes!
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik alleen windows defender en tuneup utilities 2007,
waar ik nog nooit problemen mee heb gehad, ook niet in XP,
andere programma's ruimen teveel of te weinig op, daarom ben ik daar geen fan van,
een collega gebruikt ook bovenstaande programma's
en heeft dus die optie Kopieren naar - Email ontvanger wel staan.
 
dom van me, had niet onderaan op die site gekeken, maar inmiddels gedownload en geinstalleerd, maar ik kom er niet verder mee, ik zie aan de linkerkant o.a. wel Kopieren naar staan, maar kan/weet verder niets te doen.
 
Hoi !

Ik deed altijd "drag en drop" !! Lukt dat bij joyu niet ?


Greetz,

Harry.
 
Ik kan je alleen vanuit een XP oogpunt een oplossing geven, dus kan zijn dat het niet helemaal hetzelfde werkt, ik moet nodig eens aan de vista.

in de map:

c:\documents and settings\%username%\sendto

staan alle dingen die in je "kopieren naar" afdeling staan. Hier kan je zelf links naar programma's aan toevoegen (bijvoorbeeld notepad, dan heb je in het vervolg ook notepad in je "kopieren naar" lijstje)

Onder XP hoort daar ook een emailontvanger bij te staan, dat roept de email op. Als je die kwijtbent kan je deze terugvinden onder.

c:\windows\system32\config\systemprofile\sendto

kopieer de emailontvanger naar de c:\documents and settings\%username%\sendto map.
 
zo deed ik het ook in XP, maar in Vista is dat anders, vind ook geen map sent to,
maar ik vergeet die optie maar, want met Mmm lukt het ook niet, zal wel niet in Vista werken, ik doe het wel als bijlage versturen.
dank voor de info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan