Kopieren naar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb het volgende probleem. Voorheen kon ik op een pc altijd, bijv foto's, via KOPIEREN NAAR - CD-ROM station foto's kopieren naar een cd. Maar sinds kort is deze laatste optie weg. Op andere pc's is deze optie er nog wel steeds. Hij heet het wel altijd gedaan. Wie zou me kunnen zeggen hoe ik deze optie terug kan krijgen?
Ik heb al gekeken bij het mapje SendTo. Maar op de pc's waar het wel werkt, staat hier niets anders dan op de pc waar hij het niet meer doet. Wie kan me helpen deze optie weer terug te krijgen?

En op welke wijze verwijder je die optie dan?

Daan, is het probleem bij alle accounts ? Normaal is het een link in de map SendTo. Heb je ook gekeken in het addmin.account en/of "All users" ?

ik heb in alle mappen gekeken. Van alle gebruikers en ook die van de adminsitrator. Bij allen zag de inhoud van de map er hetzelfde uit. Zonder die cd-rom schijf. Maar dit is ook het geval op de pc waar die dat station wel in beeld geeft. Daar staat ie ook niet genoemd in de sendto map. Maar wel in het snelmenu. Dus hij moet er op een andere manier aan gekoppeld worden.

Stel de pragmatische oplossing voor.
Een snelkoppeling maken naar de CDRom-schijf en deze snelkoppeling plaatsen in de map SendTo
(Verkenner - Bestand - CDRam-station - Snelkoppeling maken (op buroblad). Daarna deze verplaatsen naar SendTo)

hihi..
We denken toch een hoop hetzelfde..
Had ik idd ook geprobeerd.. Maar dan krijg ik een foutmelding dat de verwijzing een niet kloppende is..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan