Heel simpel wellicht maar ik kan het niet vinden.
Ik ben bezig met een vakantieplanner, ik heb verschillende werkbladen gemaakt (een totaaloverzicht en blad per medewerker). In de werkbladen per medewerker heb ik voorwaardelijke opmaak gebruikt om aan te geven of iemand atv heeft, ziek is, buitengewoon verlof etc etc
tot zover alles goed.
Nou wil ik een totaaloverzicht waar automatisch wijzigingen worden doorgevoerd. Bijv. als medewerker A vrij heeft en ik vul dat in op zijn werkblad, dat dit automatisch bij het totaaloverzicht ook veranderd wordt. Daarvoor gebruik ik de =functie maar dan komt in elke cel een 0 te staan?!
hoe krijg ik dit weg?
ps ik wilde een voorbeeld invoegen maar ik weet niet hoe. Maar ik denk dat het zo ook wel duidelijk is?
Ik ben bezig met een vakantieplanner, ik heb verschillende werkbladen gemaakt (een totaaloverzicht en blad per medewerker). In de werkbladen per medewerker heb ik voorwaardelijke opmaak gebruikt om aan te geven of iemand atv heeft, ziek is, buitengewoon verlof etc etc
tot zover alles goed.
Nou wil ik een totaaloverzicht waar automatisch wijzigingen worden doorgevoerd. Bijv. als medewerker A vrij heeft en ik vul dat in op zijn werkblad, dat dit automatisch bij het totaaloverzicht ook veranderd wordt. Daarvoor gebruik ik de =functie maar dan komt in elke cel een 0 te staan?!
hoe krijg ik dit weg?
ps ik wilde een voorbeeld invoegen maar ik weet niet hoe. Maar ik denk dat het zo ook wel duidelijk is?