Wie kan mij helpen?
Ik ben bezig om een administratie te maken in Excel.
Een werkblad met de inkomsten en uitgaven van een Bank
en een werkblad met de inkomsten en uitgaven van de kas.
Nu zijn er nogal wat verschillende soorten uitgaven dus een tabellarisch boek is niet handig. Nu had ik gedacht om rekeningnummers te gebruiken. Aan het eind van een periode wil ik deze geboekte regels van het werkblad kas en werkblad bank kopiëren naar een apart werkblad (kaarten) en via totalen berekenen aparte afdrukken van de diverse rekeningnummers te maken.
Nu wil ik graag alleen de regels kopiëren waarin een bedrag staat.
Ik heb een kode gevonden waarmee ik alleen gevulde cellen kan kopieren maar het probleem is nu dat in de kolommen inkomsten en uitgaven lege cellen staan en daar loopt deze kode op vast.
Is het mogelijk om alleen een kolom te definiëren die gevuld moet zijn en de selectie dan uit te breiden zodat ook de inkomsten en uitgaven meegenomen worden.
de kode die ik gebruik heb ik bijgevoegd
Ik ben bezig om een administratie te maken in Excel.
Een werkblad met de inkomsten en uitgaven van een Bank
en een werkblad met de inkomsten en uitgaven van de kas.
Nu zijn er nogal wat verschillende soorten uitgaven dus een tabellarisch boek is niet handig. Nu had ik gedacht om rekeningnummers te gebruiken. Aan het eind van een periode wil ik deze geboekte regels van het werkblad kas en werkblad bank kopiëren naar een apart werkblad (kaarten) en via totalen berekenen aparte afdrukken van de diverse rekeningnummers te maken.
Nu wil ik graag alleen de regels kopiëren waarin een bedrag staat.
Ik heb een kode gevonden waarmee ik alleen gevulde cellen kan kopieren maar het probleem is nu dat in de kolommen inkomsten en uitgaven lege cellen staan en daar loopt deze kode op vast.
Is het mogelijk om alleen een kolom te definiëren die gevuld moet zijn en de selectie dan uit te breiden zodat ook de inkomsten en uitgaven meegenomen worden.
de kode die ik gebruik heb ik bijgevoegd