kopieren via DVD-rw is ABRACADABRA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anietje

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2005
Hallo,

Misschien kan iemand mij helpen. Bij een computer
van mijn ouders gaat er iets niet goed.
Als je data of foto's wil kopieren naar een CD-rom dan
ziet hij later als ik de CD-rom in 'mijn' computer doe
geen files en mappen staan.
Wat er gebeurd is dit;
Kopieren via XP met de afbeeldingstaken -->
alle items naar cd kopieren of via rechtermuis en
kopieren naar; je ziet dan wel de files overgaan/switchen. Bij mij thuis komt hij dan in scherm
DVD-rw drive G: met de melding; branden op CD
maar bij mijn ouders niet.
Maar het rare is dat als je de CD-rom in het station
bij mijn ouders doet en kijk naar (in hun geval E: )
hij de files wel ziet staan. (Dus alle gekopierde files)
Hij sluit bij hun wel op met de wizard dat taken niet voltooid zijn en vraag dan wat we willen doen.
Als we later de CD-rom weer in het station doen en kijken of er wat opstaat dan komt hij wederom wel met de files op.
Nu is het ook zo als je bij hun de keuze maakt afbeeldingstaken --> alle items kopieren dan komt hij
bovenin beeld een klein wit schermpje met de 3 meldingjes, maar daar kun je voor de rest niets mee doen. Het is dus voor ons ABRACADABRA wat hier gebeurd. Het lijkt erop dat er iets fout gaat met de
tijdelijk plaatsing voor het branden.
Weet iemand hier raad mee??????

Alvast bedankt

:) Das idd een wazig verhaal..

Ga eens naar deze computer rechtsklik, beheren, services en toepassingen services..
zoek daar de "COMservice voor imapi cd branders" en dan zet je die (dubbelklik) met opstarttype op "automatisch".
Dan weer naar deze computer en naar e:\ (cd-drive)deze rechtsklikken en eigenschappen, klik tablat opnemen, zet daar een vinkje bij 'met dit station mogen opnames gemaakt worden".. Reboot..

Probeer het nu nog eens.. Indien het niet lukt plaats dan eens een printscreentje van die meldingen waar je niets mee kan..

:thumb:

[QUOTE 1.Ga eens naar deze computer rechtsklik, beheren, services en toepassingen services..
zoek daar de "COMservice voor imapi cd branders" en dan zet je die (dubbelklik) met opstarttype op "automatisch".

2.Dan weer naar deze computer en naar e:\ (cd-drive)deze rechtsklikken en eigenschappen, klik tablat opnemen, zet daar een vinkje bij 'met dit station mogen opnames gemaakt worden".. Reboot..

[/B][/QUOTE]

Hallo ZipPe,

Bedankt voor je berichtje,

Bovenstaande hebben mijn ouders gedaan.
En waarempel hij werkt weer.
Nou voor ons bij je een tovenaar,
dat je onze ABRACADABRA hebt weten op te lossen.
Bedankt!

Groetjes
Anietje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan