koppelen domein naam naar ziggo webspace?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi djeric,
Heb je ook de derde mogelijkheid al geprobeerd?
Ik ken namelijk deze figuur:
Toch is het zo, dat als je op www.cosbo-amsterdam.nl begint en dan gaat doorklikken, ook alle vervolgpagina's op
www.cosbo-amsterdam.nl/enz. blijven staan, dus op de "alleen domeinnaam-versie". *)
Bijvoorbeeld:
Dus je moet ook zonder frame wel kunnen blijven hangen op het www.sorpresa-online.nl domein, zou je zeggen.
Alleen hoe 't precies moet, kan ik niet vertellen ...:rolleyes: **)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
*) Tenminste: voor zover er relatieve interne links geplaatst zijn! (in die site niet zoveel, om de bezoekers juist naar de korte naam versie te dirigeren, omdat die makkelijker te onthouden is; het lange naam-domein was in het verleden mee begonnen).
- Bij jou op de http://members.ziggo.nl/sorpresa/ site zitten in het menu alleen relatieve links, en er is ook geen <base href="http://members.ziggo.nl/sorpresa/" />, dus dat zou goed moeten gaan.

**) Attentie: in het cosbo-geval zijn beide domeinen ondergebracht bij dezelfde provider! Misschien is dat een voorwaarde voor het kunnen doorschakelen op bovenstaande manier, en is het bij verschillende providers niet te realiseren. Dat weet ik niet.

De (start-)link is in ieder geval makkelijker te onthouden dan met members.ziggo.nl erbij, dus een zeker voordeel zie ík er wel in.
Bovendien ben je nu voorbereid voor het geval je ooit je website zou onderbrengen bij webhosting.

Tijs.

ik heb bv bij intention de instelling op frame forwarding gezet.

Dan blijft hij wel het adres weer geven. maar gebruik ik een van de andere 2 dan niet.

dus zal echter geen verandering daar in kunnen brengen.

ik zal ze eens vragen of het mogelijk is zonder fouten de weergave van sorpresa te laten zien ipv members.ziggo.

Idd. het is makelijker te onthouden en de naam klinkt ook beter.

tevens bedankt voor jullie snelle reacties.

het is voor mij hiermee opgelost. ben goed geholpen.

edit:

idd. ben voorberreid als ik een host neem. Maar aangezien deze webiste voor een collega is, moet hij zelf maar beslissen hierover. ik had gedacht dat het simpel weg kon door een domein naam te nemen en via ziggo te koppelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan