GranadaDude
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2006
- Berichten
- 32
Beste,
Ik heb een kleine database in access waarin ik data bewaar wanneer een collega een klant opgebeld heeft.
Onze Managing director kwam met de vraag of het niet mogelijk is om bepaalde zaken van Access automatisch te kunnen koppelen.
Bij deze de technische vraag :
Op welke manier kan ik vanuit access met bvb VBA code in outlook een agenda item automatisch aanmaken ?
Een praktisch voorbeeld : Klant x wenst graag dat ik binnen een maand opnieuw telefonisch contact met hem opneem.
In mijn access database kan ik dan een logging zetten dat ik op de dag van vandaag gebeld heb.
De mooiste oplossing zou zijn dat ik dan in mijn outlook op datum van volgende maand in mijn agenda een item geplaats wordt dat ik op die dag klant x terug moet opbellen.
Kan dit geautomatiseerd worden en zo ja, hoe doe ik dit ?
Met vriendelijke groeten,
Tom.
Ik heb een kleine database in access waarin ik data bewaar wanneer een collega een klant opgebeld heeft.
Onze Managing director kwam met de vraag of het niet mogelijk is om bepaalde zaken van Access automatisch te kunnen koppelen.
Bij deze de technische vraag :
Op welke manier kan ik vanuit access met bvb VBA code in outlook een agenda item automatisch aanmaken ?
Een praktisch voorbeeld : Klant x wenst graag dat ik binnen een maand opnieuw telefonisch contact met hem opneem.
In mijn access database kan ik dan een logging zetten dat ik op de dag van vandaag gebeld heb.
De mooiste oplossing zou zijn dat ik dan in mijn outlook op datum van volgende maand in mijn agenda een item geplaats wordt dat ik op die dag klant x terug moet opbellen.
Kan dit geautomatiseerd worden en zo ja, hoe doe ik dit ?
Met vriendelijke groeten,
Tom.