Koppelen van persoonlijke Facebook-pagina aan zakelijk FAN-pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Photacropher

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2012
Ik heb een Fan-pagina van mijn bedrijf op Facebook en een persoonlijke pagina. Deze pagina's zijn niet gekoppeld aan elkaar. Voor mijn bedrijfspagina wil ik vrienden uitnodigen en e-mail contacten uit nodigen om de pagina te likken. Echter, de optie 'vrienden uitnodigen' is er niet (zie bijlage) en als ik e-mail contacten wil uitnodigen, komen de mails niet aan.
Als ik mijn bedrijfspagina koppel aan mijn persoonlijke pagina moet dat volgens mij wel kunnen. Maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.
Kan iemand mij helpen hoe ik contacten en vrienden kan uitnodigen om mijn bedrijfspagina te likken en hoe ik mijn bedrijfspagina kan koppelen aan mijn persoonlijke pagina.
Schermafbeelding 2012-11-13 om 11.35.12.png

Dit artikel had ik zelf ook al gevonden. Op zich is het wel duidelijk wat ik moet doen. Probleem is alleen dat ik de bedrijfspagina al heb en ook mijn persoonlijke pagina, maar ik ze op de een of andere manier niet kan koppelen. Daarnaast dat ik ook niet mijn e-mail contacten kan uitnodigen met de bedrijfspagina (in de zin dat de mails niet aankomen).

Wellicht is het nog afhankelijk van je beheerdersrol?

Ik sta bij enkele pagina's als manager en zie de optie overal wel.
Dat e-mails niet aankomen gebeurd bij mensen uit hetzelfde domein? Of bij verschillende adressen komt hij niet aan?

Dank je wel voor je reactie.
Ik sta wel als manager te boek…
Niemand ontvangt de e-mails, dus dat is niet domein-afhankelijk.

Dank je wel.Dit is inderdaad precies wat er bij mij aan de hand is.
Maar waar ik maar niet achter kom is of ik mijn bedrijfspagina kan toevoegen aan mijn persoonlijke pagina.
Facebook heb ik al gevraagd, maar daar krijg ik geen reactie van.

Het enige dat je volgens mij toe kan voegen is jouw bedrijf noemen onder "Werk" maar dat kan het niet zijn.

Geen enkele pagina welke ik beheer noem ik in mijn profiel. Het enige dat is gebeurd is dat ik als beheerder ben toegevoegd.

Kan iemand mij helpen hoe ik contacten en vrienden kan uitnodigen om mijn bedrijfspagina te likken

Stap 1: Stuur al je contacten/vrienden een link van je bedrijfspagina

Stap 2: Steek de tong uit (zie illustratie):
tong.jpg

Stap 2: Breng het gezicht tegen het scherm aan, en begin te likken.

Veel succes!

Beste Spankmy,

Welkom op Helpmij :)

Gelieve in het vervolg te letten op de datum van de laatste reactie, die is in dit geval 1,5 jaar geleden.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan