Koppelen velden excel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marka

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2009
Berichten
333
Ik heb een probleem met koppelen in excel. De normale velden gaan prima. Ik wil echter waneer bijvoorbeeld klant a artikel 1 en artikel 2 heeft besteld artikel 1 en 2 onder elkaar worden weergegeven en de klant maar 1 keer wordt genoemd. Nu geeft word voor ieder nieuw artikel een nieuwe brief. Ik heb een voorbeeld toegevoegd.
 

Bijlagen

het is mij ook niet gelukt. Misschien kun je overstappen naar access daarin kan het wel
 
Access tabel koppelen met excel. Grappig toevallig komt het uit access. Maar hoe werkt dit precies dan?
 
zou je iets met een subreport kunnen doen. Een hoofd rapport met je klant gegevens en een subreport met de bestelde artikelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan