• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACER10

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Mijn vraag... is het mogelijk om de ingelezen gegevens van een Belgische identiteitskaart die ingelezen worden door het bijgevoegde werkblad identiteitskaart.xlsb over te zetten naar het blad van een extern
bestand hierbij lidgegevens.xlsx.
De in het rood gekleurde gegevens moeten worden verzet van file 1 naar file 2, dat mag met een knop met macro, of automatisch al dit kan.

Het beste ware natuurlijk om de gegevens van de ID kaart rechtstreeks in bestand lidgegevens, (die een deel is van een groot geheel van werkbladen van een bestand) te kunnen inladen, maar hoe ik dat
zou moeten doen.... zo ver ben ik nog niet in Excel....:confused:

Kan iemand mij hierin helpen ?

Bekijk bijlage Identiteitskaart.xlsbBekijk bijlage lidgegevens.xlsx
'
paswoord voor bestand identiteitskaart is 'Test'

Laatst bewerkt:
Pas deze formule toe in Lidgegevens cel B2:I2, en zo omlaag trekken:
Code:
='C:\Users\ACER10\Downloads\[Identiteitskaart.xlsb]ledenbestand'!$B3

Maar eigenlijk snap ik niet waarom die handeling nodig is, je kan toch het voorblad van het bestand 'Identiteitskaart' aanpassen volgens het blad in Lidgegevens.

Hoi,
Bestandje komt van mij
Maar eigenlijk snap ik niet waarom die handeling nodig is, je kan toch het voorblad van het bestand 'Identiteitskaart' aanpassen volgens het blad in Lidgegevens.
Hierin moet ik Cobbe gelijk geven, waarom een extra handeling.
Zoals ik ook gezien heb gebruik je het rijksregister niet, zet dan ook in het blad conf rijksregister op 0 ipc 1
Het beste ware natuurlijk om de gegevens van de ID kaart rechtstreeks in bestand lidgegevens, (die een deel is van een groot geheel van werkbladen van een bestand)
Als het bestand lidgegevens representatief is kan ik straks wel eens kijken om eea aan te passen, zal echter niet voor 16 - 17 uur zijn

Altijd dom om werkboeken te plaatsen met Vba code waar een wachtwoord op zit.
Ik ben meestal nieuwsgierig naar de codes die achter al die knoppen hangen.

Ik heb de boel weer afgesloten zoals de meesten met mij zullen doen denk ik.

Nochtans stond dat wachtwoord 'Test' er al bij de eerste plaatsing van het bestand bij.

Een Belgisch grapje?
Ik zie het nergens.

De foutmelding op zich zegt mij niet zoveel, ga eens kijken in de VBA code waar de fout zich voordoet, paswoord van VBA is test

In jouw schrijven zie ik het natuurlijk wel, zo kippig ben ik ook weer niet @Cobbe.
Maar welke is het nu; 'Test' of 'test'. :rolleyes:

Ik schreef alleen maar maar dat ik het dom vind, niet dat ik het nu nog wil weten overigens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan