• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boverduyn

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2016
Beste slimmeriken,

Ik heb voor jullie 2 vragen die ik graag beantwoord zou willen zien.
In de bijlage heb ik een bestand toegevoegd als voorbeeld.
Vraag 1 : Ik heb zoals jullie kunnen zien een filter in mijn werkblad gedaan, ik vraag mij alleen af waarom er toch 2 dezelfde in blijven.......

Vraag 2: ik heb een filter toegepast zodat er alleen maar unieke waarden overblijven ( op 1 na dan :(..). Ik zou graag willen dat in cel I2 de totale kosten komen voor bedrijf A bij elkaar opgeteld, in cel I3 de totale kosten voor bedrijf B enz.... De gebruiker van dit werkblad kan er zoveel invullen als hij wilt dus het is erg dynamisch maar daar kom ik denk ik wel uit, zolang ik maar weet hoe je die waarden bij elkaar optelt.

Ik kijk uit naar jullie antwoorden!!
Alvast bedankt!:thumb:
Bekijk bijlage Vraag...xlsm

Bedankt voor je bericht!
Het helpt inderdaad en alles werkt, bedankt daarvoor.
Het wordt alleen een beetje lastig als ik het wil updaten en dan weer iets toevoegen en dan weer updaten enzz.
Eigenlijk wil ik gewoon dat wanneer iemand op een knop klikt dat dan de tussenstand komt, weer weggaat, en dus wat kan worden toegevoegd en weer op de knop kan worden geklikt.

evengoed bedankt!:thumb:

De draaitabel kun je nadat je data hebt bijgevoegd gewoon updaten.

Maak voordat je de data toevoegd eerst een tabel van je data.

=> invoegen => tabel.

Daarna kun je een draaitabel maken door:

=> invoegen => draaitabel.

De gegevens kun je vernieuwen door:

=> gegevens => alles vernieuwen

Graag gedaan.

Als je vraag is opgelost, zet je de vraag dan ook op opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan