Koppeling Access naar Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomdeharde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2011
Ik ben sinds kort over van win XP met Office97 naar Win7 met office2010.

Nu heb ik een Excel bestand waaraan 3 AccessQuery's uit dezelfde database gekoppeld zijn.
De bronnen van de AccessQuery's zijn weer gekoppelde excelbestanden.

In office97 ging dit perfect.
Maar in office 2010 kan ik 1 van de 3 Querry's niet meer koppelen.
Wel koppelen, want de veldnamen verschijnen in Excel, echter de dataregels niet.

Ik heb de database opnieuw opgebouwd in de nieuwe versie en het excelbestand opgeslagen.als in de nwe versie.

Ook als ik de betreffende query koppel aan een nieuw leeg excelbestand dan komen de dataregels ook niet over.

Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn.

Alvast bedankt.
Tom

Geen idee, de koppeltechniek is in ieder geval niet zodanig veranderd dat het niet meer zou kunnen werken. Maak anders een voorbeeldje, want je hebt nogal een specifiek probleem.

Geen idee, de koppeltechniek is in ieder geval niet zodanig veranderd dat het niet meer zou kunnen werken. Maak anders een voorbeeldje, want je hebt nogal een specifiek probleem.

Het is moeilijk om een voorbeeld te geven. Ik heb zowel Access bestand als het excel bestand vernieuwd en alle koppelingen opnieuw aangebracht. Maar steeds dezelfde koppeling blijft weigeren. Een collega denk dat het misschien om een specifiek veld zou gaan. Dus als ik straks tijd hebt dan zal ik alles weer opnieuw maken en de query van de betreffende koppeling per veld opbouwen en steeds proberen te koppelen.

Groeten,
Tom de Harde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan