• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling bijwerken... WERKT NIET

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0322

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Berichten
12
Hallo, ik heb van alles geprobeerd, dus a.u.b. goed lezen.

Koppelingen bijwerken .. dan krijg ik een fout.
Fout bron niet gevonden.

Als ik dan Bron openen probeer, dan krijg ik.... mijn hele pad.. met niet gevonden.. .verwijderd.... is de naam hiervan gewijzigd?

NEE.. dus niet...
En wat nog erger is.. ik heb om van het gezeik af te zijn... want ik had zo er een paar in zitten...
Alles er uit gehaald en de linken omgezet naar data... dus zodat in de nieuw alles wel goed werkt...

Ik heb dus gezocht via uitgebreid zoeken op de links.. met exact die naam... ongeveer die naam.. .niks meer te vinden... .
maar het probleem blijft bestaan... dus hij komt dan ook als ik opstart met de foutmelding....

Hopelijk weet iemand nog raad, want ik vind dit heel vervelend... MvG jacobus

p.s. heb bestand plaatsen kan niet, omdat het meer als 4gb groot is.... een compleet kassa systeem.
 
Beste

Ik heb hetzelfde probleem, wellicht minder erg dan dat het bij jou voorkomt.
Maar na een enorme zoektocht op het internet, kwam ik er achter dat het linken naar andere werkmappen (helemaal binnen een netwerk) gewoon één en al ruk is.
Hopelijk weet iemand de oplossing voor je, dan ben ik ook direct geholpen :p
 
Wellicht een punt, met visual basic kijken of er een macro of iets is waar naar verwezen wordt.

Verder is het echt gokken, als je wilt kan je m via dropbox delen en/of grotendeels leeghalen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan