• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling .dat bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcbaar

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2013
Hallo,

Het programma waarmee ik werkt maakt bij elk document dat ik aanmaak/print een .dat bestand welk elke keer klaargezet wordt op de TEMP. Nu wil ik graag dat bij het openen van een exceldocument het excelblad gekoppeld is aan het .dat bestand en deze elke keer vernieuw zodra ik wijzigingen in ons programma heb gedaan ( .dat bestand overschreven).

Ivm privacy kan ik helaas geen voorbeeld doen toekomen.

Hoop dat de vraag duidelijk is

Hoor graag een oplossing

Alvast bedankt

Mvg,

Cor

Zonder de inhoud/structuur van dat bestand te weten is daar niets over te zeggen, anders dan dat je de gegevens van dat bestand in Excel in zou kunnen lezen middels een knop en/of in de Workbook_Open sectie.

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage Saldo.xlsm

Bijgaand zend ik het excelbestand waarin ik geprobeerd heb macro in te voeren, kan het .dat bestand helaas niet toevoegen.

Hoor graag je reactie

Alvast bedankt

Cor

Ik kan alleen aangeven waar je dat zou moeten doen en dat heb ik gedaaan. Zonder de structuur van het .dat bestand te kennen is het niet mogelijk preciezer te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan