• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

koppeling excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjaakBanaan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
1
Hallo iedereen ik ben bezig in excel en ik stuit op het volgende probleem

Dit is wat ik graag zou willen in het volgende document:

http://www.yousendit.com/transfer.p...&key=25f20c82c00d4e1384f0cca2807875110521420c

Het is opgebouw uit 13 sheets. De eerste 12 sheets zijn de maanden van het jaar en de laatste is een sheet waarin ik alle boekingen overzichtelijk wil hebben. Wat ik graag zou willen is een koppeling vanuit de 12 maanden naar de sheet met de boekingen. In de sheet januari heb ik via data, valideren, lijst een keuzemenu gemaakt, nu gaat het mij erom dat bepaalde cellen uit de rij waarbij de status boeking(impuls vanuit de boeking status) is; chronologisch (op event datum) in de boeking sheet komen.

Voorbeeld:

voorbeeldjemw4.jpg


Ik heb geen idee hoe ik die koppeling moet maken. Heeft iemand misschien een idee?

alvast bedankt
 
Dat kan je laten gebeuren via een VBA scriptje, dat je bv. laat lopen met een druk op een knop, of een toetsenbordcombinatie.
 
@peterkempen Dat is mooi, meelezen mag. Maar de vraag is van de topicstarter. Dus als je vragen gaat stellen n.a.v. antwoorden hier dan zal ik je vriendelijk gaan verzoeken een eigen vraag aan te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan