Koppeling Ipod aan Philips geluidssysteem met USB-poort lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabie03

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hoi!

Ik heb hier een Philips Micro System MCM 710 staan met heel veel functies: cd, mp3-cd, radio, USB-poort, aux-poort etc. Nu wilde ik mijn Ipod erop aansluiten door mijn Ipod-kabel in de USB-poort te doen. Maar Philips herkent mn Ipod niet! Hij blijft zeggen: no usb.

Ik heb alle instellingen op m'n Ipod afgelopen (ik heb een Ipod Nano, serie 2009, 8 GB) zoals de TV-instelling maar niks werkt. Waarom lukt dit niet, er zit toch een speciale USB poort in mijn Philips? Hoe kan ik mn Ipod dan het beste aansluiten, met een aux-kabel?

Bedankt!

hallo,
de usb poort op zulke audiosystemen zijn bij mijn denken alleen geschikt voor usb sticks, en niet voor mp3 spelers en dus i-pods.... ik raad je aan om een audio kabel te kopen, er zit toch een jack 3,5 mm ingang op een i-pod (ik heb er zelf geen een hoor dus dat weet ik niet:p) je gaat gewoon naar de dichtsbijzijnde electronica winkel en je koopt een kabel met aan de ene kant 2 tulp aansluitingen (rood en wit) en aan de andere kant van de kabel een stereo 3,5 mm jack...
de jack stop je in de i-pod, de tulp in je geluidssysteem en voila, er zou geluid uit je audiosysteem moeten komen

mvg eric

hallo,
de usb poort op zulke audiosystemen zijn bij mijn denken alleen geschikt voor usb sticks, en niet voor mp3 spelers en dus i-pods.... ik raad je aan om een audio kabel te kopen, er zit toch een jack 3,5 mm ingang op een i-pod (ik heb er zelf geen een hoor dus dat weet ik niet:p) je gaat gewoon naar de dichtsbijzijnde electronica winkel en je koopt een kabel met aan de ene kant 2 tulp aansluitingen (rood en wit) en aan de andere kant van de kabel een stereo 3,5 mm jack...
de jack stop je in de i-pod, de tulp in je geluidssysteem en voila, er zou geluid uit je audiosysteem moeten komen

mvg eric

Thanks! Ik wist niet dat er zo duidelijk onderscheid wordt gemaakt tussen USB en mp3-apparaten. Dan ga ik inderdaad even zo'n tulp-kabel halen..

Groetjes sabie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan