Koppeling/link niet openen in Outlook 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter kethy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kethy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Hallo,

Sinds een paar weken kan ik koppelingen/links in mijn mail niet openen. Ik krijg dan een melding : "Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder". Wat kan de oorzaak hiervan zijn. Ik heb outlook ook al opnieuw geinstalleerd, maar het probleem is er nog steeds.

Groetjes,
Kethy

Dit probleem komt mij heel bekend voor.
Heb onlangs een nieuwe harde schijf laten installeren met ook weer een nieuwe installatie van outlook.
Voorheen kwam ik, als ik bijvoorbeeld een mail kreeg van wehkamp, door op het plaatje in de mail te klikken, op de website van wehkamp.
Dit lukt nu niet meer. Ik krijg een melding over systeembeperking.
Kan iemand mij hier mede helpen?
Alvast bedankt.

Evert

Oplossing??

Hallo,

Heb je misschien in het verleden Google Chrome geinstalleerd? Daarmee is het probleem bij mij opgelost. Ik had het eens geinstalleerd en weer verwijderd. Nu heb ik het wederom weer geinstalleerd en het werk weer.

Misschien het proberen waard!!

Groetjes,
Kethy

Koppeling volgen

Ook bij mij is het probleem opgelost.
Ben overgestapt naar de browser van Opera.

Groetjes,
Evert

link in e-mail

Hello
Ik zit momenteel met ongeveer hetzelfde probleem.
Ik kan geen link meer openen in oulook. Ik heb reeds vele zaker erover gelezen en uitgeprobeerd maar zonder resultaat.
Ik heb W7 - 64 bit versie en oulook 2007. Ik werk standaard met IE maar heb ook mozilla firefox op pc staan.
Heeft iemand raad?

@amandus88,

Google even op:

"link in outlook werkt niet"

dan vind je daar beslist de oplossing die je zoekt.

Link in oulook

Daar heb ik mij de laatste dagen met bezig gehouden maar een goede oplossing vindt ik niet vandaar dat ik hier iets meer info zoek

groeten

Aaah vandaar, dan denk ik toch dat je beter een nieuwe topic kan openen. Deze staat nl. op opgelost en zal dus door minder mensen bekeken worden. Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan