• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling maken naar een bestand waarvan de naam elke week een volgnummer heeft...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Santanerohelp

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2014
Berichten
42
Beste allemaal...

Ik probeer in een Excel bestand een koppeling te maken naar een bestand op een netwerklocatie waarvan de naam elke week met de weeknummer wordt veranderd en opgeslagen. Uit dit bestand moet ik een tabblad hebben waaruit ik bepaalde kolommen naar mijn eigen bestand ververs via een Draaitabel. Dit lukt ook als ik een individuele koppeling maak. Waar ik naar op zoek ben is een automatisme met bijvoorbeeld VBA e/o een Macro (ik heb geen idee wat het beste is daar ik nieuw ben met deze materie) waarmee ik via een knop het juiste bestand kan kiezen. Achter deze keuze zal dan de eerst genoemde activiteiten dan verder opgehaald en in mijn bestand verwerkt worden.

Ik kan hiervoor geen voorbeeld geven of uploaden omdat het om een besloten netwerk gaat.
Kan iemand mij op weg helpen aub.

Greetz,
John
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan