Het volgende:
Ik wil graag de informatie uit een Database (werkblad 1) automatisch laten invloeien op een af te drukken Formulier (werkblad 2).
Zou het als volgt willen opbouwen:
1 - Keuze Cel invoegen op Formulier. Deze cel verwijst naar de Database (bijvoorbeeld Database, A2)
2 - Vervolgens putten alle andere cellen op het Formulier automatisch uit dezelfde rij in de Database (B2, C2 enzovoorts)
Dit moet ongetwijfeld makkelijk koppelbaar zijn in Excel, maar ik kom hier nog niet echt verder mee...
Zie graag jullie reacties!
Bedankt alvast.
Ik wil graag de informatie uit een Database (werkblad 1) automatisch laten invloeien op een af te drukken Formulier (werkblad 2).
Zou het als volgt willen opbouwen:
1 - Keuze Cel invoegen op Formulier. Deze cel verwijst naar de Database (bijvoorbeeld Database, A2)
2 - Vervolgens putten alle andere cellen op het Formulier automatisch uit dezelfde rij in de Database (B2, C2 enzovoorts)
Dit moet ongetwijfeld makkelijk koppelbaar zijn in Excel, maar ik kom hier nog niet echt verder mee...

Zie graag jullie reacties!
Bedankt alvast.