koppeling met explorer ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

hagenbeek

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Berichten
114
Dag

Ik ben een beetje teveel aan het rommelen geweest met de pc. Een paar virusscans, paar keer systeemherstel , explorer 8 erop en google chrome geinstalleerd.

Nu heb ik het probleem dat mijn websitelinken op mijn bureaublad en vanuit mijn documenten niet meer werken. De explorerbalk waar normaal de gekozen website http://www.......... komt te staan blijft leeg.
Iemand een idee?

BvD Willem
 
Probeer wat hier staat, in posting #7.

Hopelijk helpt het.

Tijs.
 
Dank je . Dit is nu weer opgelost. Misschien heb je ook antwoord op het probleem waar het allemaal mee begonnen is , namelijk :

Als ik google.nl wil hebben krijg ik de melding dat deze niet bestaat en als ik google.com wil hebben dan moet ik eerst een code intoetsen en daarna op ( ik ben geen robot ) drukken. Het vreemde is dat ik dan wel google.nl krijg.
Het is allemaal gekomen toen ik mijn computer wilde optimaliseren en toen Slow-pc fighter van spamfighter heb geinstalleerd. Het is een beetje " van de wal in de sloot " verhaal. Hierna een tal virusscans uitgevoerd etc.


BvD

Gr, Willem
 
Geen idee. Misschien een goed plan om daar een nieuwe vraag over te stellen.

Sluit deze vraag dan even af: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Fijn dat je wat aan de hulp hebt gehad! :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan