Koppeling openen in nieuw venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andra

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
17
Hoi allemaal,
Als ik met rechtermuisklik 'koppeling openen in nieuw venster' aanklik, krijg ik steeds een half scherm/venster. Hoe kan ik dit veranderen, zodat ie groot opent? T zal vast iets heel simpels zijn, maar ik kom er even niet op.:(
 
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Dacht even dat t opgelost was, maar PC opnieuw gestart en probleem is weer terug! Iemand een idee?:confused:
 
Hoi, sinds ik IExploder gebruik heb ik (of had ik na een tijdje) ook last van niet volledig ge-opende vensters.

De "truck" van Gezina is eigenlijk "gezichtsbedrog"(?)
want het resultaat is eigenlijk een "opgerekte pagina"
die je toch nog "echt kan maximaliseren".(xXx middelste -rechts boven).
Dat scheelt -zeg maar- 3 mm. Ik was dus nog niet tevreden.... (Of ik doe iets verkeerd, want ik ben ook maar een boere uh...) :)

Ik heb een tijdje "AutoSizer" gebruikt, maar die maakte
ook ALLE andere kleine (pop-up) venstertjes etc. maximaal en dat ging vervelen....

Nu ga ik dan maar even IE New Window Maximizer uit proberen... (Leuke tip, hoop ik !).

Tja , ik ben lui, want anders zou ik al laaaaaang terug gekeerd zijn naar een alternatief (Opera of Firebird)....
En Ome Bill (M$)schijnt de komende jaren niet van plan te zijn om IExploder serieus op de schop te nemen dus
dit is de kans voor de concurentie!
Groeten, Piet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan