Koppeling programma's voor bijlagen aan WML

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceelaert

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
49
:eek:Ik heb Windows Vista (64 bits) en gebruik sinds enige tijd Windows Live Mail.
Tevens gebruik ik Office 2007 sinds kort.
Als ik bijlagen bij een mail krijg en ik wil die openen, dan krijg ik de foutmelding:
"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm".
(komt o.a. bij het aanklikken van een Powerpoint-presentation-bijlage.)
Als ik vervolgens naar standaardprogramma/koppelingen ga, zie ik daar keurig, dat voor dit soort bijlagen een koppeling aanwezig is voor Powerpoint Viewer.
Als ik dat vervolgens (om te proberen verander in Powerpoint, dan wordt de bijlage wel geopend. Terug veranderen naar Powerpoint Viewer (dan ben je immers meteen in "presentatie-mode"), dan krijg ik weer dezelfde foutmelding????
Een iets ander probleem is dat ik vanuit Office 2007 geen "verzenden als (van een bestand via een bijlage met Windows Live Mail)" kan gebruiken ook dan ontstaat een foutmelding die ik niet opgelost krijg!
Dit alles heeft m.i. te maken met Windows Live Mail! (Bij windows Mail dat ik eerst gebruikte waren deze problemen niet (maar die had weer geen spellingscontrole!!)

Wie kan er enig licht op deze problemen werpen???

Bij voorbaat dank.
CC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan