• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling tussen sheets

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartijnLiempde

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2016
Goedemorgen,

Ik heb een bestand waar ik werkorders in klaar maak, deze geef ik vervolgens aan de monteurs die dan met die bon op karwei gaan, hun uren er op schrijven, hun materialen en opmerkingen.

vervolgens krijg ik ze terug en wil ik dat wanneer ik de hyperlink aan klik in de sheet werkorders en hij opent het aparte document met alleen dat werkorder, de uren en materialen daar in vullen in de daarvoor bestemde cellen.

in mijn complete map zitten de formules van het zoeken van artikelen en het automatisch plakken van de artikelnummers er al in, alleen wanneer ik in dat aparte bestand zit zijn die functies weg. logisch natuurlijk.

nu wil ik dus eigenlijk dat wanneer ik die sheet open en ik geef er materialen in dat hij de functies gebruikt uit de gehele map (bestand in volgende regel)

Bekijk bijlage VB.xlsb

Beste,

Waarom niet eerst het werkorder opslaan in een tabblad (automatisch kopiëren in automatisch aangemaakt tabblad) en na het invullen de mogelijkheid voorzien om het op te slaan in een afzonderlijk bestand?

Goedemiddag,

Dat gaat niet helaas, want dan word mijn excel document te traag (zitten nog een hoop extra functies in.):(

Hoe zou ik mijn idee het beste kunnen uitvoeren.

Grtz,

Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan