koppeling werkt niet op pc/laptop wel op smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

thart

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hallo,

wie weet de oorzaak hiervan, de koppeling onder de eerste foto "oneness" werkt niet op een laptop of pc.
Gek genoeg wel op een smartphone.
Als je op de laptop rechtermuisknop doet en de koppeling opent in een nieuw tabblad gaat het wel, dus de koppeling staat er.....

Wie weet daar een oplossing voor.
website is gemaak met dreamweaver vanuit een template genaamd: kataklimt

www.leela.nl

Nog een andere vraag, het rondje (rood op smartphone) krijg ik niet verandert van kleur, wel op laptop, waar kan ik dat doen.

groet,

Als het om het klikken op de schuivende foto's gaat: bij mij doen ze alle vijf niks onder zowel Safari als Chrome onder OS X.

Wanneer ik het venster kleiner maak, dan wordt het één grote foto die steeds wijzigt. De koppeling werkt bij mij dan alleen onder Chrome.

Edit: althans, die indruk had ik. Nu lijkt het weer wel te werken in Safari. Ik heb geen flauw idee van de oorzaak, maar misschien draagt deze info bij aan een oplossing. Succes.

Laatst bewerkt:
Ja dat klopt, alleen er staat wel een koppeling onder, maar hij doet het alleen als je rechtermuisknop koppeling openen klikt. en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie geen fouten in de html iemand anders???
Op een smartphone, doet hij het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan