koppeling werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda2511

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2012
Berichten
3
Sinds een paar dagen werken de koppelingen in mn windows-mail niet meer .Ik krijg de mededeling :" Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het Configuratiescherm."
Ook kan ik via msn niet meer in mijn hotmail komen. Ik krijg dan dezelfde mededeling.
In het config. scherm is het onderdeel Koppeling instellen niet te vinden. Wat is er fout gegaan? en hoe los ik het op.
 
om wat voor een koppeling gaat het? doe anders een register scan met Ccleaner
 
hi Tim, thx voor je reactie. Ccleaner al gedaan. Het gaat om de koppelingen in de mails die ik krijg, bijvoorbeeld naar een webpage of zoals nu naar jouw antwoord. Ik krijg dan steeds eerder genoemde melding. Ook als ik op msn zit en via msn in mijn postvak IN van hotmail wil lijkt dat niet meer. Paar dagen geleden werkte alles prima, kan me niet herinneren iets veranderd te hebben.
 
Zet een systeemherstelpunt terug van toen alles nog ok was.

Scan je pc eens op malware met bijv. Mbam.
Daarna met virus met een online virusscabnner.

Ga eens naar standaardprogramma's en stel je gewenste browser als standaardprogramma in.
 
Typ in het zoekvak onder start > Standaardprogramma's
Dan krijg je
- Uw standaardprogramma instellen
- Programmatoegang en standaardprogramma's instellen

Die moet je even nalopen en instellen


Bij laatste kijk je onder > Aangepast rechts twee pijltjes en die aanklikken dan opent zich dat venster en daar kun je het e-mailprogramma instellen. Bij mij staat die op > Het huidige e-mailprogramma gebruiken en inschakelen. Kwestie van proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan