koppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
hallo mensen,


heb eigenlijk 2 vragen welke alledeide betrekking hebben op windows vista en dan met name het openen van een pps bestand.
probleem 1:als ik op mijn eigen laptop mail ontvang met een pps bestand,en deze wil ik openen krijg ik in een kader de melding:kan het destand niet afspelen.mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of ge codec is gebruikt om het bestand re comprimeren.
probleem 2:eek:p de laptop van en vriend ook met vista doet zich het zelfde probleem voor alleen hier komt de melding :er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestandgekoppeld,maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen in het configuratie systeem.
het vreemde is hier echter openen gaat wel maar geen beeld doch wel geluid.
heb de power point vieuwer gedownload van internet weet niet of dit nog invloed heeft.
is misschien wel een ietwat omslachtig opgeschreven maar nu ook niet weer zo een nerd.

alvast bedankt,
max w r velda,
 
Als je gewoon Office op je computer hebt (of desnoods OpenOffice) dan moet het gewoon werken. Meestal heb je geen aparte Powerpoint viewer nodig.
 
reactie

hallo jack,
nou dat office zit er niet op en dan ook op alletwee,weet niet of het er standaard opzit bij de aanschaf van de laptop want ze zijn allebeide nieuw,en heb het bij de programma,s ook niet gevonden,weet niet of je dit kunt downloaden
 
2

hallo mensen,
probleem 2 is opgelost,dus blijft 1 over heb office 2000 geinstalleerd maar het probleem blijft,krijg een melding dat het niet wordt ondersteund,ben verder wezen spitten en heb pps bestand laten openen met power point maar helemaal niks,wat kan hier de oorzaak van zijn
 
office 2000 is nogal gedateerd.

Het powerpoint bestand is misschien gemaakt met een nieuwere versie gemaakt van powerpoint en dan is het volgens mij normaal dat jij het bestand niet kan openen.
Installeer dus office 2003 of 2007, dan zou het echt wel moeten werken voor zover ik het probleem heb verstaan.

Of probeer gewoon eens dit: http://www.downloadstad.nl/download/Powerpoint_Viewer.html
 
opgelost

hallo jelpot,

heb de aanwijzingen opgevolgd en het is idd gelukt bedankt voor de tip,ben wel iets laat met reageren maar zit door de week ook in het buitenland dus ben niet altijd snel met reageren, bedankt mwr velda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan