koppelingen bovenaan in scherm zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

jussi

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Een tijd lang heb ik de knoppen van veelgebruikte koppelingen PERMANENT bovenaan zichtbaar in het scherm gehad, wat ik erg handig vind. Van de ene op de andere dag is dat veranderd: ik moet nu ">>" aanklikken dat naast het woord "koppelingen" staat en dan komen die knoppen onder elkaar zichtbaar (tijdelijk)
Ik kan er maar niet achter komen hoe ik de gewenste toestand kan herstellen.

Bedankt voor elke hulp!

Ik weet niet welke versie je gebruikt, maar heb je al gekeken bij beeld, werkbalken, aanpassen? En daarna vergrendelen?
Groetjes, Tanja

koppelingen

Ga naar koppelingen, naar >>
Trek de koppelingen naar links toe.
Ga naar favorieten.
Klik met rechtermuis ingedrukt op een favoriete site en sleep deze naar de koppelingen-werkbalk.

En klaar is klara !!!

Bedankt Tanja voor je hulp maar ik had er geen succes mee.
Wat apwvand voorstelt heb ik ook uitgeprobeerd. Naar links trekken lukt niet. Het tweede deel van zijn antwoord geeft wel resultaat: de koppeling wordt toegevoegd aan het kolommetje met koppelingen maar ze komen niet permanent zichtbaar bovenaan in het scherm.......

Het is gelukt door in het menu BEELD de optie WERKBALKEN aan te wijzen en daarna op KOPPELINGEN te klikken. Toen zag ik nog niets veranderen maar daarna moet je het verticale streepje links van het woord KOPPELINGEN naar links slepen.

apwvand heeft me dus toch een aardig eind op weg geholpen.

Zeer bedankt!!

Koppelingen

Harstikke mooi dat je eruit bent.

En helpmij kan ook alleen maar bestaan als we elkaar een beetje helpen !!!

:) :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan