Ik heb een aantal Excel-bestanden die onderling verwijzen. Ik maak hierbij gebruik van de optie [Visual Basic] -> menu [Extra] [Verwijzingen] om de andere bestanden automatisch te openen en om zelfgedefinieerde functies te gebruiken.
Dus als voorbeeld:
TnA.xla en FUNCRES.XLA zijn open want deze zijn geïnstalleerd als invoegtoepassing.
Centraal.xls -> verwijst naar TnA.xla en FUNCRES.xla
Details.xls -> verwijst naar Centraal.xls en TnA.xla
Onder Excel 2000 en Excel 2003 werkt dit prima.
Als ik echter onder Excel 2007 dit systeem open, verdwijnen de koppelingen en werken de VBA-functies niet meer.
Als ik de koppelingen handmatig terugzet (in Excel 2007), is het probleem opgelost.
Als ik het bestand opsla en weer opnieuw open, is het probleem opnieuw aanwezig, omdat wederom de verwijzingen verdwenen zijn.
Doe ik iets verkeerd of is dit een echte 'bug' in de programmatuur van Microsoft?
Dus als voorbeeld:
TnA.xla en FUNCRES.XLA zijn open want deze zijn geïnstalleerd als invoegtoepassing.
Centraal.xls -> verwijst naar TnA.xla en FUNCRES.xla
Details.xls -> verwijst naar Centraal.xls en TnA.xla
Onder Excel 2000 en Excel 2003 werkt dit prima.
Als ik echter onder Excel 2007 dit systeem open, verdwijnen de koppelingen en werken de VBA-functies niet meer.
Als ik de koppelingen handmatig terugzet (in Excel 2007), is het probleem opgelost.
Als ik het bestand opsla en weer opnieuw open, is het probleem opnieuw aanwezig, omdat wederom de verwijzingen verdwenen zijn.
Doe ik iets verkeerd of is dit een echte 'bug' in de programmatuur van Microsoft?