Koppelingen in Favorieten IE6

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoli65

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
39
Ik ben mijn XP flink aan het tweaken en tunen en het gaat prima.
Maar ik vraag me toch af, waarom ik nergens de tip tegenkom om die irritante map KOPPELINGEN in de Favorieten *permanent* te verwijderen... Hij komt steeds terug als ik hem weghaal!

Hier moet toch ook een truc voor zijn?

Bedankt!
Yolanda
 
De map hidden maken. Ikzelf vind het trouwens een makkelijk hulpmiddel. De links in 'koppelingen' kun je in de werkbalk zetten.
 
Geen map Koppelingen in Favorieten
Heeft u zich wel eens afgevraagd waar die map Koppelingen in de Favorieten van Internet Explorer toch vandaan komt? Elke keer dat u hem verwijdert komt hij weer terug! Maar zo niet meer:

Open de Windows Register-editor via Start >> Uitvoeren, typ regedit en klik op OK.
Ga naar HKEY_CURRENT_USER >> Software >> Microsoft >> Internet Explorer >> Toolbar.
Verwijder de inhoud van de tekenreekswaarde LinksFolderName (dus niet de waarde zelf).
Start Internet Explorer en verwijder de Favoriet Koppelingen.
Verlaat uw browser en start Internet Explorer opnieuw op. Geen map Koppelingen meer!
Bron: http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/windows_register_aanpassen.aspx


(ik zou niet zonder kunnen maar ja, da's ieder voor zich :))
 
De tip Hidden werkt! Nu hoop ik ook dat het zo blijft na heropstarten van de pc, maar daar ga ik wel van uit.

Bedankt voor de moeite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan