• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulup

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Ik heb een nieuw document aangemaakt, dat bestaat uit een aantal werkbladen. Onderling verwijzen deze werkbladen naar elkaar. Dit nieuwe document heb ik gedeeltelijk gekopieerd uit een oud bestand, maar nergens verwezen naar dit oude document. Als ik het nieuwe document open wordt gevraagd of ik dit wil bijwerken ivm bestaande koppelingen. Bij bewerken/koppelingen wordt naar dit oude document verwezen. Hoe kan ik de koppeling naar het oude bestand verwijderen?

Met deze findlink krijg ik een zwart scherm in excel. Is dat de bedoeling? Was dit een antwoord op mijn vraag of een link naar een zoekmachine waar ik eventueel een antwoord kan vinden. Sorry, maar het is mij niet duidelijk.
Groeten,
Paul

Klik op de link die Ingrid gaf, een website zal openen. Daar kun je een bestand downloaden en installeren volgens de beschrijving die erbij staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan