prinswillem
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2011
Beste mensen, zelfs na het lezen van meerdere handleiding lukt het mij niet om in een word 2010 document de koppen en sub(sub)koppen te nummeren. Gewenst is de volgende lijst:
Section 1
Section 1.1
Section 1.1.1
Section 1.1.2
Section 2
Section 2.1
Section 2.1.1
Section 2.1.2
Section 2.2
Met de automatische stijlopmaak (zie start >> tabblad stijlen) zou dit eenvoudig moeten gaan. Niets is minder waar. Ik kan het volgende foutieve resultaat produceren.
Section 1
Section 1.1
Section 1.1.1
Section 2.1.1
Section 2
Section 2.1
Section 3.1.1
Section 4.1.1
Section 2.2
Dus de nummering van een kop en een subkoptitel gaan goed maar een niveau klopt er niets van. Op het 3e niveau wordt er door geteld onafhankelijk van de hogere niveau's. Wijziging van de instelling van subkopniveau 3 hebben geen effect. Wie heeft er enig idee?
Alvast bedankt voor jullie oplossingen
PrinsWillem
Section 1
Section 1.1
Section 1.1.1
Section 1.1.2
Section 2
Section 2.1
Section 2.1.1
Section 2.1.2
Section 2.2
Met de automatische stijlopmaak (zie start >> tabblad stijlen) zou dit eenvoudig moeten gaan. Niets is minder waar. Ik kan het volgende foutieve resultaat produceren.
Section 1
Section 1.1
Section 1.1.1
Section 2.1.1
Section 2
Section 2.1
Section 3.1.1
Section 4.1.1
Section 2.2
Dus de nummering van een kop en een subkoptitel gaan goed maar een niveau klopt er niets van. Op het 3e niveau wordt er door geteld onafhankelijk van de hogere niveau's. Wijziging van de instelling van subkopniveau 3 hebben geen effect. Wie heeft er enig idee?
Alvast bedankt voor jullie oplossingen
PrinsWillem