Koptekst in Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Ik heb in Word 2007 een koptekst, die ik alleen op de eerste pagina wil hebben. Deze komt echter op een willekeurige plaats in het document terug. Hoe kan ik dat verwijderen?

Hoi,

Waarschijnlijk komt hij terug, waar je in je document een nieuwe sectie bent begonnen.
Op de eerste pagina van deze sectie zal hij weer verschijnen.
Als dit inderdaad de oorzaak is, ga je naar de betreffende (eerste) pagina van deze sectie en verwijderd hem.

Dat is helaas niet mogelijk. Ik heb een document van 76 pagina's en hij komt bijvoorbeeld terug op pagina 44. Daarna niet en dan op pagina 68 weer. Als ik de koptekst op pagina 1 verwijder, blijft die andere staan op pagina 44 en 68

Dat is helaas niet mogelijk. Ik heb een document van 76 pagina's en hij komt bijvoorbeeld terug op pagina 44. Daarna niet en dan op pagina 68 weer. Als ik de koptekst op pagina 1 verwijder, blijft die andere staan op pagina 44 en 68

Tja .... je moet hem dus verwijderen op pagina 44 en 68 en niet op pagina 1. Het feit dat hij op de andere pagina's blijft staan als je hem op 1 verwijderd bevestigd mijn vermoeden dat het om nieuwe secties gaat.
Ga naar pagina 44 en klik ook ergens in die pagina zodat je weet dat het daadwerkelijk de actieve pagina is. Verwijder nu de inhoud van de koptekst.

Laatst bewerkt:
Je moet je selectie verwijderen. je het verschillende selecties in je bestand staan waardoor niet overal een kopteskt komt. als je die weg haald kan je het op elke pagina gelijk hebben...

wanneer je secties of paginaeindes in je document gebruikt (via menu invoegen - eindemarkering) kun je vanaf daar opnieuw je kop en voettekst instellen, alle secties en pagina eindes uit je document verwijderen...... dan opnieuw je eerste pagina instellen en dan zou het overal gelijk moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan