Kopteksten beginnen niet allemaal even hoog

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheFinder

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2013
Hoe kan ik zorgen dat deze allemaal netjes even hoog komen? Aangezien de kopteksten willekeurig groter of kleiner zijn is er een zig zag effect aan de bovenkant van de pagina's. Zelfs als er niets in de kop teksten staat. Afstand van koptekst van boven instellen helpt ook niet. Ik snap absoluut niet waarom dit gebeurt.

word.jpg

Bedankt!!
- TF

Is je document misschien in secties verdeeld en heb je afwijkende boven/onder marges instellingen per sectie?

En vul je die koptekst dan handmatig met afwisselen grote en kleine stukken tekst? Een koptekst past zich dan aan de tekst aan, waardoor het er rommelig uit kan gaan zien.
Gebruik eventueel een tekstvak met een vaste grootte, dan is dat te omzeilen. Al zou ik de oplossing eerder zoeken in het goed organiseren van het document; ik heb zelf nooit dit soort problemen, en ik maak heel wat grote documenten. Kwestie van goed gestructureerd werken.

Die centreeroptie heb je zelf aangezet denk ik, da's geen standaard Wordinstelling?

Ik was met een template aan het werken. Ik weet niet of het zomaar "aangesprongen" is door mijn toedoen of door degene die het document gerceeërd heeft. Al lijkt het mij een zeer rare standaard instelling om te gebruiken bij een brochure.

Bedankt voor de hulp jongens... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan