koptelefoon probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

thellorr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Berichten
4
hey mensen,

ik heb een probleem met mijn koptelefoon. als ik hem namelijk aansluit op mijn pc hoor ik alleen geluid aan de rechter kant. Ik heb het volgende geprobeerd om het op te lossen:
- via configuratiescherm --> geluiden en audioapparaten --> luidsprekerinstellingen --> geavandeerd --> deze op stereohoofdtelefoon gezet. Dit hielp niet.

- de hoofdtelefoon op een 'gewone' stereo aangesloten. Hier had ik wel aan beide kanten geluid, dus de hoofdtelefoon is niet kapot.

- tja... daar hield het zo ongeveer op...

als iemand me kan helpen en een oplossing weet, laat het horen aub!
 
probeer eens h et kabeltje heen weer te duwen en mischien ook eens en andere koptelefoon mischien draad bruek:)
 
hmm heel vreemd... een btje heen en weer bewegen van het kabeltje heeft het opgelost.... draadbreuk dus :(

naja hij doet et nu iig weer :p

bedankt!!
 
hmm heel vreemd... een btje heen en weer bewegen van het kabeltje heeft het opgelost.... draadbreuk dus :(

naja hij doet et nu iig weer :p

bedankt!!
 
ok meestal ligt het in het begin bij zulkke draadbreukjes je kan ze reparen maar met een paar maandjes heb je meestal toch weer het zelfde dat ie begint voor pc's zal ik het draadloze koptelefoon adviseren maar als je hier te vreden mee bent ben in iedergeval geholpen:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan