Koptelefoon werkt niet op mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Ik heb een Motorola E40 en een koptelefoon of oortjes werken niet. Als ik een koptelefoon aansluit, dan blijft het geluid gewoon uit mijn telefoon komen in plaats van dat ik rustig naarijn eigen muziek kan luisteren. Help me alsjeblieft.

Je hebt 3 en 4 (incl. mic.) polige mini jacks, zoek eens uit wat beide hebben.

Ik heb één 3 en één 4. Beide werken niet, net als mijn earpods.

Is het zo ineens gebeurd? (woensdag werkte deze wel ?)
De headset werkt wél in een ander apparaat ? (uitsluiting defecte headset)
Steekt de stekker van je headset wel ver genoeg in de opening ?

Nee, het is niet zo ineens gebeurd. Ze hebben het nog nooit gedaan op mijn telefoon.
Nee, werkt ook niet op een ander apparaat.
Ja, die steekt ver genoeg in de opening.

De telefoon komt met een headset. Zeg je nu in #7 dat die bijgeleverde headset óók nooit gewerkt heeft? Dan zou ik teruggaan naar de leverancier. Meegeleverde spullen horen uiteraard altijd te werken. Zo niet, dan is er iets fout met ofwel headset (niet logisch in dit geval) of met de telefoon.

Ik zou indien mogelijk garantie claimen ..

De telefoon komt met een headset. Zeg je nu in #7 dat die bijgeleverde headset óók nooit gewerkt heeft? Dan zou ik teruggaan naar de leverancier. Meegeleverde spullen horen uiteraard altijd te werken. Zo niet, dan is er iets fout met ofwel headset (niet logisch in dit geval) of met de telefoon.
Dat kan niet. Ik heb hem gekregen van een uitzendbureau en dat is al zeker 3 jaar geleden. We kregen aan het begin een melding dat we hem nog niet mochten gebruiken wegens gevaar bij gebruik. Een paar maanden later konden we hem alsnog gebruiken, maar de earpods hebben dus nog nooit gewerkt.

In dat geval, wegkwakken die earpods ! Ohnee, inleveren bij een chemisch innamepunt, ivm eletronica en accuutjes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan