Kort vraag Wifi Extender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbrinky

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Hee ik heb een klein vraagje voor wellicht kenners een makkelijke..!

Ik heb een Wifi Extender van het merk Edimax (type:EW-7438RPn)

daar kun je ook een Internet kabel indoen,
Is het mogelijk dat je een internetkabel rechtstreeks van de modem in deze extender doet (extender is buiten het originele wifi bereik) en dat hij dan de Wi-Fi uitzend) zodat ik gewoon alle apparatuur hierop aan kan sluiten..?

Zou iemand mij kunnen helpen?
Gr. fRank

Bedankt voor je reactie maar,
Warschijndelijk niet.? Kan iemand dit bevestigen ? En hoe kan ik dit anders doen.? Een andere extra router pakken.? Die ik gebruik

Nee sommige filmpjes al gezien :) maar daar heb ik niets aan, want deze extender werkt niet helemaal zoals ik verwacht had,
dan verwijs ik naar mijn andere post.. ik wordt er ondertussen beetje gek van met dat gekloot in dit huis met de wifi, sprak er gister iemand over die zei dan misschien de hoge bomen rond ons huis ook als stoorzender kunnen zorgen,
Maar in iedergeval probeer ik nu gewoon via draad mijn kamer te bereiken.

Ja soms wordt je inderdaad niet goed met dat gekloot. :P Kun je dat ding nog ruilen. (Garantie) Is toch niet kapot he.

Wil echt helpen hoor. En inderdaad, soms denk je wel eens dat doe ik wel even. :( Probeer deze nog eens te doorgronden. Klikje

Bedankt manamana voor je reactie, ik kijk nog ff of ik dit ding kan terug brengen. (denk het niet) .

ik ga morgen gewoon een kabel naar mijn kamer leiden, en dan misschien een router erbij kopen..

Gr. Frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan