Mijn internet verbinding valt een paar keer per uur weg op mijn laptop de verbinding wordt met 5 sec weer hesteld maar dit maakt gamen en dingen als rtlgemist (wat dan stil blijft staan) onmogelijk. Het probleem is er al langer dan een jaar meer eerst gebruikte ik het internet hier weinig dus had ik er niet zoveel last van.
Kan iemand mij met onderstaande info op weg helpen om de oplossing te vinden?
De verbinding gaat van het modem naar de router en vaste computer en via bedraad/draadloos (kan beide) naar mijn laptop
Meerdere computers/laptops in huis hebben dit probleem, ook de vaste computer waar de router op aangesloten zit
Het modem is recent vervangen door ziggo (om andere reden) en dit heeft het probleem niet opgelost.
De router is een belkin wireless N f5d8236-4v1.
Als ik het modem direct op de hoofdcomputer aansluit is het probleem weg, dus het lijkt me dat het door de router komt.
Kan iemand mij met onderstaande info op weg helpen om de oplossing te vinden?
De verbinding gaat van het modem naar de router en vaste computer en via bedraad/draadloos (kan beide) naar mijn laptop
Meerdere computers/laptops in huis hebben dit probleem, ook de vaste computer waar de router op aangesloten zit
Het modem is recent vervangen door ziggo (om andere reden) en dit heeft het probleem niet opgelost.
De router is een belkin wireless N f5d8236-4v1.
Als ik het modem direct op de hoofdcomputer aansluit is het probleem weg, dus het lijkt me dat het door de router komt.