Ik zit met het volgende,
Ik ben bezig met een sheet te maken voor verhuurde spullen, ik wil excel automatisch laten berekene als je bijvoorbeeld een notebook huurt voor 3 dagen moet je dat betalen.
De datum heb ik al ingevoerd en dat lukt. Maar als ik bijvoorbeeld huuritem 1(zie bijlage) Beamer kies en dan kies ik ervoor dat ik de beamer huur voor 3 dagen dan wil ik dat er meteen de prijs komt te staan onderaan! Kan iemand mij hierbij helpen, de prijzen staan in het 4de tabblad.
Alvast bedankt voor iemand zijn reactie
Gegroet Nick
Ik ben bezig met een sheet te maken voor verhuurde spullen, ik wil excel automatisch laten berekene als je bijvoorbeeld een notebook huurt voor 3 dagen moet je dat betalen.
De datum heb ik al ingevoerd en dat lukt. Maar als ik bijvoorbeeld huuritem 1(zie bijlage) Beamer kies en dan kies ik ervoor dat ik de beamer huur voor 3 dagen dan wil ik dat er meteen de prijs komt te staan onderaan! Kan iemand mij hierbij helpen, de prijzen staan in het 4de tabblad.
Alvast bedankt voor iemand zijn reactie
Gegroet Nick
Laatst bewerkt: