• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kostprijscalculatie transport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeffreydeWit

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2014
Hi,

Al heel wat rondgezocht op het internet, maar nog niet gevonden wat ik zoek.. :)
Op zich kan ik zelf wel iets in Excel, echter ben ik op zoek naar een complete kostprijscalculatie voor transport.

Wellicht is er iemand die deze ooit compleet gebouwd heeft en die bruikbaar is of aan te passen naar eigen wensen. Probleem is dat ik zoekende ben naar alle juiste info voor er in.

Het maken zou dan op zich ook nog wel zelf lukken, maar normaliter vind je allerlei templates, maar voor deze kan ik helemaal niets vinden bij men beste vriend (google...).

Bij voorbaat dank!

Kr,
Jeffrey

Hi,

Sorry, had ik er bij moeten zeggen... Ik heb nog niks, ik dacht dat er misschien iemand zou zijn met een complete template of is die vraag niet toegestaan?

Kr,
Jef

Ik heb nog niks
Dan zou daar maar eens mee beginnen.
Het stellen van welke vraag dan ook mag maar 'Kostprijscalculatie transport' is totaal nietszeggend.

Hi,

Ik probeer morgen zelf een opzet te maken. Nogmaals, ik dacht dat er iemand was die dit compleet had, vandaar de vraag.
Er zijn heel veel zaken vakgebied specifiek, juist daarom de vraag.

Will be back! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan